مواظب خطرات و تحریفات گروه های دیگری باشیم که بر عقاید و باورهایمان تاثیر نگذارند ....

فرقان الحق

آمریکا دست به تحریف قران کریم زد و کتابی با نام مثلث توحید تالیف کرده است.این کتاب در کشور کویت (به ظاهر مسلمان) در حال توزیع است



به تازگی، یکی از مجلات اسلامی که در کشور کویت منتشر می شود خبر از ظهور کتاب خطرناکی نموده که انجمن های تبشیری و برای مبارزه طلبی با قرآن به چاپ رسانده است. در این کتاب، ضمن دعوت به شرک به خدا، با آیاتی شیطانی تخریب عقاید مسلمانان هدف گیری شده است."فرقان الحق” (The Truefurgan) در واقع کتابی است مذهبی که‌ در آمریکا تألیف گردیده‌ است. عده ای این کتاب را ‌نسخه‌ای‌ تحریف‌ شده‌ از قرآن‌ به‌ نام‌ میدانند.

این کتاب به‌ شخصی‌ به‌ نام‌ "المصطفی‌الهام‌” منسوب‌ شده‌ است‌ و توسط فردی‌ به‌ نام "المهدی‌” به‌ انگلیسی‌ ترجمه‌ شده‌است‌.گفتنی‌ است‌، این‌کتاب‌ را دو شرکت‌ انتشاراتی‌ آمریکا به‌ نام‌های ‌Winepress و Omega2001 چاپ‌ کرده‌ و شامل‌ 77 سوره‌ از جمله‌ سوره‌ هایی‌ به‌ نام‌ الفاتحه‌، الجنه‌ و الانجیل‌ است‌ و بسیاری‌ از عقاید اسلامی‌ در آن‌ مردود شمرده‌ شده‌ یا وارونه‌ جلوه‌ داده‌ شده‌ اند.

این‌ به‌ اصطلاح‌ قرآن‌ 366 صفحه‌ای‌، که‌ به‌ زبان‌های‌ انگلیسی‌ و عربی‌ چاپ‌ و منتشر شده‌ است‌، در مدارس‌ خصوصی‌ کویت‌ در دسترس‌ دانش‌آموزان‌ قرار گرفته‌ است‌. این کتاب در آمریکا با نام «مثلت توحید» توزیع و پخش می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, | 13:24 | نویسنده : |